Webinary - zasady udziału
Szanowni Państwo,
dziękuję za przesłane zgłoszenie udziału w naszym webinarze. Skoro jesteśmy w tym miejscu, to oznacza, że uprzednio zarejestrowali się Państwo na stronie Instytutu Prawa Szkolnictwa Wyższego i Nauki, co ważne bowiem wprowadzone w ten sposób dane pozwolą na wygenerowanie certyfikatu uczestnictwa.
Chcemy jeszcze przybliżyć zasady naszego webinaru i co zrobić, aby dotrzeć do pokoju szkoleniowego. Skoro czytają Państwo niniejszą wiadomość, to oznacza, że przeszli Państwo pozytywnie etap IPSWiN, a także zarejestrowali się na stronie ClickMeeting (podając imię i adres e-mail).
Platforma ClickMeeting jest sprawdzona i pozwala bez nadmiernego obciążenia korzystać ze szkolenia online.
Dosłownie w tym momencie na podany podczas rejestracji adres e-mail trafiła wiadomość pt. Potwierdzenie rejestracji! - a w jej treści jest przycisk "Dołącz".
Taka wiadomość powinna znaleźć się w skrzynce pocztowej, czasami trafia do spamu itd. Czasami jednak taka wiadomość nie dociera, a przyczyną jest bardzo często błędnie wpisany adres e-mail. Jeśli więc po przeczytaniu niniejszej wiadomości nadal w Państwa skrzynce e-mail nie ma wiadomości - prosimy o kontakt, najlepiej pod adresem: instytut@ipswin.pl
W dniu szkolenia, najczęście kwadrans (a niekiedy 30 minut) przed spotkaniem otrzymują Państwo automatyczne przypomnienie o szkoleniu. Wystarczy skorzystać z opcji Dołącz, aby znaleźć się w pokoju szkoleniowym.
Przygotowując się do webinaru warto zadbać o notes i długopis. Materiały (plik Word) są spójne z prezentacją wyświetlaną podczas webinaru. Każdy z Państwa podczas webinaru ma dostęp do czatu oraz mikrofonu, aby móc zadawać pytania.
Możliwe jest automatyczne przetestowanie połączenia z platformą ClickMeeting, jak również zorganizowanie testowego połączenia, np. dzień przed datą planowanego webinaru.
W przypadku pytań zapraszam do kontaktu: instytut@ipswin.pl
Do zobaczenia!
Jacek Pakuła